Computer Life υπηρεσίες υποστήριξης.
Υποστήριξη πληροφορικών συστημάτων, εγκαταστάσεων ERP.
Το τμήμα υποστήριξης της Computer Life διαθέτει το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό και το στοκ ανταλλακτικών και αναλωσίμων, ώστε να εξασφαλίζει στα εγκατεστημένα συστήματα των πελατών της, απρόσκοπτη λειτουργία, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της Computer Life που απορρέουν από τις συμβάσεις πωλήσεως των συστημάτων, ή από τις συμβάσεις υποστήριξης τους.
Τηλε-υποστηριξη, e-Support, Online υποστηριξη.
Τηλε-υποστηριξη, e-Support, online υποστηριξη. Yπηρεσίες υποστήριξης απο απόσταση.
Παρέχουμε αποτελεσματική online υποστήριξη, μειώνονταςτον χρόνο και το κόστος συντήρησης του συστήματος σας, αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών μας.
Οι πελάτες μας μειώνουν το κόστος τους, κερδίζουν χρόνο παίρνοντας μόνο την λύση και τις πληροφορίες που χρειάζονται.
Όταν χρειάζεστε βοήθεια, απλά κάνετε login στο σύστημα τηλε-υποστήριξης ή μας ενημερώνετε με τον προσυμφωνημένο τρόπο (SMS, Fax, τηλεφωνικώς).
Κατόπιν της εγκρίσεως σας, ο τεχνικός της Computer Life αναλαμβάνει να λύσει το πρόβλημα από απόσταση.
Υποστήριξη εξοπλισμού πληροφορικού συστήματος.
Ηardware and System Software.
- Αποκατάσταση βλαβών ή ζημιών στον μηχανικό εξοπλισμό της εγκατάστασης.
- Αποκατάσταση προβλημάτων λειτουργικού συστήματος ( Operating System Software).
- Αναβαθμίσεις λειτουργικού συστήματος.
- Προστασία από ιούς.
- Ρυθμίσεις προστασίας κατά δικτυακών επιθέσεων. ( Viruses , Hacking ).
- Αποκατάσταση του συστήματος μετά από δικτυακές επιθέσεις.
- Αποκατάσταση προβλημάτων δικτύωσης.
- Ρυθμίσεις βελτιστοποίησης.
- Επεκτάσεις.
- Κατασκευές ειδικών εξαρτημάτων (καλωδίων κλπ).
- Προληπτική φροντίδα των ηλεκτρονικών υπολογιστών, εκτυπωτών (καθάρισμα).
- Μετεγκατάσταση του εξοπλισμού σε νέους χώρους (κατόπιν ειδικής συμφωνίας).
- Αναλώσιμα.
Υποστήριξη Λογισμικού Εφαρμογών.
Applications Software. Λογισμικό εφαρμογών.
- Εκπαίδευση χειριστών.
- Συντήρηση εφαρμογών.
- Ανάπτυξη ειδικών πρόσθετων προγραμμάτων κατά παραγγελία (κατόπιν ειδικής συμφωνίας).
- Εγκατάσταση νέων εκδόσεων των εφαρμογών.
- Χειριστικές διευκρινήσεις.
- Παροχή συμβουλών για την αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με τη μηχανογράφηση.
- Σχεδίαση των μηχανογραφικών εντύπων.
- Κατάστρωση κωδικοποίησης δεδομένων.
- Εισαγωγή δεδομένων (κατόπιν ειδικής συμφωνίας).
Σύμβαση υποστήριξης, συμβόλαιο υποστήριξης.
Προαγορά ωρών.
Οι συμβάσεις υποστήριξης είναι ετήσιας διάρκειας και ισχύουν από την ημερομηνία υπογραφής τους. Οι ώρες προαγοράς παροχής υπηρεσίας, βοηθά το τεχνικό τμήμα της Computer Life , να οργανώσει καλύτερα τα χρονοδιαγράμματά της και να διαχειριστεί καλύτερα το ανθρώπινο δυναμικό της, ώστε το επίπεδο του παρεχόμενου έργου να είναι ποιοτικά υψηλό, να παρέχετε τότε ακριβώς που απαιτείται, από το ειδικά καταρτισμένο προσωπικό, πράγμα που τελικά ωφελεί όλη την πελατειακή της βάση.
Ο αριθμός των ωρών, εξαρτάται από την σύμβαση υποστήριξης που αγοράζει ο πελάτης.
Δείτε τις συμβάσεις υποστήριξης.
- Συμβαση υποστηριξης Business.
- Συμβαση υποστηριξης Professional.
- Συμβαση υποστηριξης Advanced.
- Συμβαση υποστηριξης eSupport.
- Συμβαση υποστηριξης eSupport plus.
Κατόπιν επιλογής του κατάλληλου πακέτου για την επιχείρησή σας, μπορούμε να σας παρέχουμε αξιόπιστη, συνεχή και αδιάλειπτη υποστήριξη.
Computer Life υπηρεσίες υποστήριξης.
Εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Ελάτε να συζητήσουμε και να αναλύσουμε τις ανάγκες σας, ώστε μέσα απο την κατάλληλη σύμβαση υποστήριξης, να σας παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης.